Müşteri Hizmetleri
ALIŞVERİŞ YARDIM
www.beze.com.tr alışveriş yapabilmek için mağazalarımızı ziyaret edebilir, internet
sitemizden alışveriş yapabilir veya (0216) 451 11 11 numaralı telefonla sipariş
hattımızı arayarak sitemizde satışa sunulan ürünlerin siparişini
verebilirsiniz.
İnternet
sitemizden alışveriş yapabilmek için öncelikle sitemize üye olmanız
gerekmektedir. Bunun için 'üyelik' menüsünde bulunan yeni üyelik butonunu
tıkladıktan sonra, (açılan pencerede sizden istenen bilgileri girmeniz
yeterlidir.) sitemize giriş yapabilir, satınalmak istediğiniz ürünleri
sepetinize ekledikten sonra, ekranınızın üst kısmında yer alan 'Alışverişi
Tamamla' butonunu tıklayarak ödeme sayfasına geçebilirsiniz.
Ödeme
sayfasında, üyelik esnasında doldurduğunuz kişisel bilgilerinizin yer aldığı
ekranı göreceksiniz. Bu ekranda bilgilerinizi bir kez daha gözden geçirdikten
sonra ödeme seçeneğinizi belirleyebilir ve siparişinizi tamamlayabilirisniz.
Bu
ekranda sepetinize eklediğiniz ürünlerin toplam tutarını ve kargo ücretini görebilirsiniz.
TESLİMAT
NASIL GERÇEKLEŞİR?
kargo Ödemesi alıcıya ait olan, Sipariş
edilen ürün faturası ile birlikte, ortalama 3 iş günü içinde kargo firmasına
teslim edilecektir (Haftasonu gerçekleşen siparişler pazartesi gününden
itibaren işleme alınmaktadır). Kargo ile gerçekleştirilen ürün teslimatı
sürecinde kullanıcı sistemde belirtilen adreste bulunamaz ise kullanıcıya kargo
elemanı tarafından ziyaret notu bırakılır. Adresine ihbar notu bırakılan
kullanıcının 5 gün içerisinde irtibata geçmemesi durumunda kargo göndericiye
iade edilir. Ancak bu takdirde dahi kullanıcı kredi kartı hesabından kargo
ücreti kesildikten sonra kullanıcıya para iadesi yapılır.
Ayrıca
kargo firmaları sipariş edilen ürünü bulunduğunuz kata çıkarmayıp bina kapısına
kadar teslim etmektedir.
Ürün
teslim alındıktan sonra, Kargo firmasının teslimatı sorunsuz yaptığı kabul
edilir. Bu nedenle; teslimat sırasında hasarlı olduğunu gördüğünüz ürünleri
kabul etmeyerek tutanak tutturmanız gerekmÜrün teslim alındıktan sonra, Kargo
firmasının teslimatı sorunsuz yaptığı kabul edilir. Bu nedenle; teslimat
sırasında hasarlı olduğunu gördüğünüz ürünleri kabul etmeyerek tutanak
tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra, bu durum siparis@beze.com.tr adresimize
yazılı olarak veya 0216 451 11 11 aranarak, durum Ak Grup müh ltd şti ne bildirilmelidir. Ak Grup, ürünü yeniden temin edip, en kısa zamanda teslim
edecektir.
İADE
NASIL GERÇEKLEŞİR?
Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde www.beze.com.tr ne yukarıda belirtilen email veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün ilgili madde hükümleri çercevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya Kulllanıcı' 'ya teslim edilen ürünün Ak Grup ltd şti ne gönderildigine ilişkin kargo teslim tutanağı örnegi ile fatura aslının iadesi zorunludur.
Bu
belgelerin ulaşmasını takip eden 7 gün içinde ürün bedeli Kullanıcı' ya iade
edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade
edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli Kullanıcı
tarafından karşılanır.
Niteliği
itibarı ile iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir
yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler
için cayma hakkı kullanılamaz. Her türlü üründe cayma hakkının kullanılması,
ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına
bağlıdır. Ayrıca satın alınan ürüne herhangi bir zarar gelmemesi ve ürünün
tekrar satılabilecek durumda olması gerekir. Kullanıcı, ürünü, kendisine teslim
edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma
dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.
Ayrıca,
kullanıcının özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik
ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda tüketici cayma
hakkını kullanamaz.
· GİZLİLİK KOŞULLARI
· www.beze.com.tr olarak, kayıtlı kullanıcılarımıza daha güvenli bir internet ortamı sağlamayı ilke edindik. Bu sebepten dolayı, üyelerimizin kendilerini daha rahat hissetmeleri için onlara çeşitli gizlilik hakları tanıdık. Üyelerimizin, sahip olduğu bu haklar, aşağıda sıralanmıştır:
1. Elektronik posta adresiniz hiçbir
gerekçe ile başka kuruluşlara dağıtılmayacaktır.
2. Bize verdiğiniz üyelik bilgileri ve
kişisel bilgiler, sizin onayınız dışında diğer üyelere açılmayacaktır. Ancak bu
bilgiler, şirketimizin kendi bünyesinde müşteri profili belirlemek amacıyla
kullanılacaktır.
3. Sisteme girdiğiniz tüm bilgilere
sadece siz ulaşabilir ve bunları sadece siz değiştirebilirsiniz. Bir başka
üyenin sizinle ilgili bilgilere ulaşması ve bunları değiştirmesi mümkün
değildir.
4. Kayıt esnasında sizden istenen
kişisel bilgilerden, zorunlu olanlar hariç, istediklerinizi kendi insiyatifiniz
dahilinde bize bildirebilirsiniz. Bize vermeyi tercih etmeyeceğiniz bilgiler
varsa, bu alanları doldurmak veya işaretlemek zorunda değilsiniz.
5. Sitemizden yaptığınız alışverşlerde
vermiş olduğunuz kredi kartı bilgileri kesinlikle tarafımızdan kayıt altına
alınmamaktadır.
Bu ilkeler ile kişisel haklarınız bizim
tarafımızdan teminat altına alınmıştır.
·SIKÇA SORULAN SORULAR
· Siteye üyelik ücretli mi?
- Hayır, sitemize üyelik tamamen ücretsizdir.
Üyelik gerekli mi?
- Nakitalsat.com’dan alışveriş
yapabilmek için üye olmanız ve üyelik esnasında sizden istenecek bilgileri
üyelik formuna girmeniz gerekmektedir. Üyelik sayesinde müşterilerimiz
alışveriş yapabilmekte, istekleri doğrultusunda kampanya ve fiyat avantajlarından
haberdar olabilmektedir.
Alışveriş esnasında bazı kişisel
bilgilerimizi veriyoruz, bu güvenli midir?
- Nakitalsat Sanal mağazasında sizden istenecek tüm bilgiler kesinlikle gizli
tutulacak ve 3. kişi veya kurumlarla paylaşılmayacaktır. Sitemizden yaptığınız
alışverişlerde vermiş olduğunuz kredi kartı bilgileri kesinlikle tarafımızdan
kayıt altına alınmamaktadır.
Fiyatlarınıza KDV dahil mi?
- Tüm fiyatlara KDV dahildir.
Siparişim ne zaman teslim edilir?
- Siparişinizin teslim süreci kredi kartı ile yapılan alışverişlerde ödeme
yapıldığı an, EFT ile yapılan alışverişlerde ise ödemenin Nakitalsat hesabına
geçtiği anda başlar ve seçtiğiniz kargo firması tarafından en geç 3 iş günü
içerisinde size teslim edilir. Belirtilen süre içerisinde siparişiniz size
ulaşmaz ise müşteri temsilcilerimiz ile bağlantı kurunuz.
Satın aldığım ürünü teslim alırken
kargo ücreti ödeyecek miyim?
- Evet, kargo ücreti alıcıya aittir.
Siparişimi teslim alırken nelere dikkat
etmeliyim?
- Kargo firması tarafından size teslim edilen paketi teslim almadan önce
mutlaka kontrol edin. Hasara uğradığını düşündüğünüz paketi teslim almayın ve
bu konuda kargo firması görevlisine tutanak tutturun.
Üyelik şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
- Şifrenizi unutmanız durumunda kullanıcı adı kısmına mail adresinizi yazdıktan
sonra 'şifremi unuttum' linkine tıklamanız yeterlidir. Sistem belirttiğiniz
mail adresine üyelik bilgilerinizi gönderecektir.
Ürünlerinizin garantisi var mı?
- Mağazamızdan satın alacağınız ürünler üretici veya ithalatçı firmanın
garantisi altındadır. Ürünlerin garanti şartlarını öğrenmek için ürüne ait
kullanma kılavuzunu okuyunuz.
Hangi saatlerde size ulaşabilirim?
- Müşteri temsilcilerimize hafta içi mesai saatleri dahilinde (08:00 – 18:00
Cumartesi günleri 08:00 – 13:00) 0216 451 11 11 numaralı telefon ve 0216 452 00
39 numaralı faks ile ulaşabilir veya siparis@beze.com.tr adresine elektronik
posta gönderebilirsiniz.